Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SKARGA Na Bena
Autor Wiadomość
kostucha7 Offline
Jestem stałym bywalcem
****

Liczba postów: 41
Dołączył: 15.12.2010
Reputacja: 5

Post: #1
Na Bena
dnia 2014-03 21; 30
czlowiek nieodpowiedni na nieodpowiednim satanowisku co to ma byc?

OSMIESZA SIE TYLKO BEN . banowac BEZ POWODU to trzeba miec w glowie niezle NAPRANE.
DAJCIE KOGOS GODNEGO STANOWISKA A NIE GOSCIA CO WYMYSLA ZA CO BY DAC BANA NIE ma za co to daje za nic zmysla cos ze OBRAZA . az rzygac sie mi chce jak on cos pisze tam.


BEZ PRAWNY BAN TAK JAK WYCISZENIE NA wlasne widzi misie
robia co chca nie pacza na regulaminy i na to ze robia calkowicie inaczej niz sa zobowiazani . tak to jest jak wlasciel ma w d.... czat i im na to pozwala /

potem jak mnie obraza ktos mowi NIE DAM KARY BO MALO LUDZI PRZYCHODZI JEST TO W LOGACH !!!!!!! czlowiek bez sumienia .WSTYD MI ZA TAKA OBSLUGE !!!!!!

nie po to zapraszam ludzi na czat zeby przez takiego typa odchodzili bo mowia potem ze obsluga jest niemila ;/

co ten 40 letni facet robi to ludzkie pojecia przechodzi jako kolezanka poza czatowa jaki czatowa rem napisala mi ze jestem baran . nic na to nie zaregowal tylko cieszyl miche . a napisalem , a mi dal bana za obraze krorej nie bylo . po raz kolejny pokazuje ze sie nie dnadaje na to stanowisko ktore ma .


i gdzie tu jakas obraza jest po 1 jeszcze ban na 10 dni dal zraz po tym jak mnie bezprawnie wyciszyl... bredzil ze spam a tak owego nie bylo bo pisalem z down a on jakies wonty ze nie wolno nam pisac na ogolnymj za to on ze swoja kolezanka spamowal jedna potem 2 i on moze spamowac ???? choc to spam bo zawsze to samo sie pyta i wgl az mdlilo to co pisal czytac...
nie bylo flooodowania a ni nic normalna wymiana zdan ale jemu cos nie pasowalo bo nie zgadzalismy sie z jego osobista wola bo pisal ze swoja ulebienica to inni juz na ogolnym nie mogli . zflustrowany czlowiek . wyzywa sie na mnie bo mu cos nie poszlo .




<Down> Tak działań na Twój zegarek
21:22
Ja
no na moj
21:22
GGCzat.net
* GGCzat: 4 znany jest od teraz jako Klaudia |+Remind
<Klaudia> Co tam?
<Down> Co my znowu robimy?
<+Remind> Proszę bardzo
21:23
Ja
lubisz banany?
21:23
GGCzat.net
<~Ben> Ogarnijcie sie oboje
<~Ben> A jak chcecie p
<~Ben> To na priv
<Down> Piszemy o zegarku a Ty masz problem
* GGCzat: <Bakz12>: ---> dolaczyl do nas
<~Ben> Tak mam problem
<+Remind> To.Wy macie problem
21:23
Ja
kolacjie zrob
i nie3 zapomnij o zelkach
21:24
GGCzat.net
<+Remind> Hejcia.Bakz
<Down> Coś Ci nie pasuje to wyjdź
<Klaudia> Hah
<Bakz12> Czeeesc
21:24
Ja
jutro mi kupic
21:24
GGCzat.net
<Down> Kupię
21:24
Ja
ok
i kilka gum
21:24
GGCzat.net
<+Remind> Jak.Wam.mija wieczór?
<Down> Co jeszcze chcesz xD
<Klaudia> Okey
* GGCzat: Wyrzucanie nieaktywnych, zostali wyrzuceni: <Zakochana> |* GGCzat
21:25
Ja
owocowe albo orbit
21:25
GGCzat.net
<Down> I co jeszcze
21:25
Ja
jablkowe
21:25
GGCzat.net
<Down> I co jeszcze xD
21:25
Ja
oo i balonowe
21:25
GGCzat.net
<Down> Big Grin
21:25
Ja
huba buba?
czy cos taka zo jest 30 cm
21:26
GGCzat.net
<Down> Buba huba
<Down> XD
21:27
Ja
jakas mnie rypie
ze sie nie przywitalem wtf
21:27
GGCzat.net
<Down> :o
<Klaudia>
* GGCzat: <Kostucha7> ---> zostal wyciszony (do dnia: 23.03.2014 21:27), powod: spam |~Ben
<Down> Zdradzasz mnie ?
<Down> Ej no
<~Ben> I cicho
<Down> XD
<+Remind>
<Klaudia> Big Grin
21:28
Ja
/priv ben kup mi choipsy dziadku
21:28
GGCzat.net
* GGCzat: Priv do ben dostarczony pomyslnie!
<+Remind> W koncuTongue
21:28
Ja
/priv ben i jak tam browrek byl dizs?
21:28
GGCzat.net
<Down> Chyba nie wiesz co to spam
* GGCzat: Priv do ben dostarczony pomyslnie!
<Klaudia> Co w końcu?
<Down> Ty idioto
<~Ben> Wiem doskonale
<~Ben> A ty uspokoj sie
<Down> Od tego jest czat
<Down> Żeby pisać
21:28
Ja
/priv ben jak tam romansy xxxxx jakas tam?
21:28
GGCzat.net
* GGCzat: Priv do ben dostarczony pomyslnie!
<Bakz12> Hehe bez spiny Down
21:29
Ja
/priv ben dobrze sioe bawicie poza czatem ?
21:29
GGCzat.net
* GGCzat: Priv do ben dostarczony pomyslnie!
<Down> Jak można wyrzucać kogoś za to, że pisz na czacie
* GGCzat: Zostales zbanowany do dnia: 29.03.2014 21:29 z powodu: za obraze. Zbanowal Cie: ~Ben
* GGCzat: <Kostucha7> ---> zostal zbanowany (do dnia: 29.03.2014 21:29), powod: za obraze |~Ben

CIECHAN
22.03.2014 23:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika
kostucha7 Offline
Jestem stałym bywalcem
****

Liczba postów: 41
Dołączył: 15.12.2010
Reputacja: 5

Post: #2
RE: Na Bena
[i][b]zdjac mu ta range to zwyklego usera dac mi i bede robil to co on mi . bede olwac ze mu napisza "baran kretyn" tak jak on to robi bede mowic piszcie na priv bo jestem wielki ben nie ma wlasciela bede udawal BOga a jak on mi napisze 'MLEKO" powiem za obraze BAN NA 20 DNI i bede romansowac z ta druga co ma + bo chetna na spotkania pozaczatowe ;/ to bede robic to co ona powie .... i nie bede paczec ze go obraza bo przeciez ona mozeee jest Bog wie kim ... ale tobie nie wolno napisac KUPA bo welcewielmozni z obslugi przeciez sa PONADkAZDYM czuja sie WYBRANCAMI innych traktuja jakby byli niczym ,,,

*******
NIESLUSZNY BAN I WYCISZENIE ZADAM ABY TEN DELIKWENT BYL ROZLICZONY Z TEGO CO ZROBIL !******

JEST NIEROWNE TRAKTOWANIE NA TYM CZACIE WYBIERA SIE KTO MOZE UNIKAC KARY AKTO NIE CHODZ NAWET JAK WINNA TAKA SAMA MIALY 2 OSOBY TO TYLKO JEDNA DOSTAJE TEJ CO SIE NIE LUBI ALE TA CO SIE LUBI NWET JAK ZWYZYWA TO NIC OD TAKIEGO NIE DOSTANIE , ZALOSNE POPROSTU,



JEGO SARKAZMY KIEROWANE DO MOJEJ OSOBY SA ZALOSNE PISZE Z KIMS ODRAZU SARKAZMEM WYJEDZA I PRZESZKADZA PISAC .. PROWOKUJE CIAGLE MNIE JAKIMIS TEKSTAMI . ALE JAK JA COS NAPISZE ODRAZU . WYZYWA I MOWI " Nie mam nastroju na zarty " A JA NIBY MAM NA ZARTY NASTROJ ?? PRZEZ JAKIEGOS OBLESNEGO TYPA Z OBSLUGI? ;/ Z RESZTA W LOGACH JEST ZAPISANE JAK TO ZACZYNA SWOJE PROWOKACJIE CHODZ NIC NIE PISZE DO TEGO TYPA I SIEDZE SPOKOJNIE . TO ZAWSZE WYSKOCZY ZE SWOIM PRZYGLUPAWYM SARKAZMEM I WYZWISKAMI. .. MYSLI ZE MU WSZYTSKO WOLNO!



[i][b]zamiast wymienc na MILA INTELIGENTNA OBSLUGE KTORA BEDZIE STOSOWAC SIE DO REGULAMINU A ZEBY ludzie chetnie czatowali to tak lepiej trzymac chamow co raz do roku nadadza nick ciagle ich nie ma PO CO ONI TAM SA ??? nic nie robia tam kompletnie NIEDBAJA o MILE CZATOWANIE TYLKO JESZCZE PROWOKUJA JAK TE 2 DELIKWENTY JEDNO KOBIETA 2 FACET. filtrujs se soba to juz nie moga byc obiektywni BO PO CO! skoro czujemjy miete miedzy soba . to mozemy usera prowokowac obrazac i banowac bez powodu bo sie nie zgadza z NASZA OSOBISTA WOLA '/



<+Remind> Jak.Cie Baranie nie ogolili to.masz duzo!
<~Ben> O.o hahaha



JESLI MU ONA POWIE ZE NP JA OBRAZIILEM CZY SPAMOWALEM A TAK WGL NIE BYLO BO ONA KLAMIE TO ON WTEDY PRZYLATUJE TAKI NAPALONY I JUZ SAPIE
" BANA CHCESZ BANA"
CHOC TO TYLKO KLAMLIWE OBMOWIENIA KTORE ONA MU NAGADA TO ODRAZU LECI JAK POPAPRANY I DAJE BANA CHOC WGL TAKIEJ SYTULACJI MIEJSCA NIE MIALO CO ONA MU NAGADA. BEZ DOWODOW DAJE BANA ITP ALE JAK JA PISZE MU GODZINE KIEDY KTO JAK LOG . TO NIC NIE ROBI . INNI JAK PRZEKLINAJA WYZYWAJ MNIE LUB KOGOS TAM TO NIC IM NIE ROBI ALE DO MNIE SIE DOPIEPSZA JAK JAKIS ZBOCZENIEC STRACH SIEDZIEC Z NIM TAM ;/ DOWN MOWI "IDIOTO" A TEN DO MNIE Z RYJEM WYSKAKUJE TAKBYM TO JA PISAL I TO MNIE LECI Z BANEM .ZALOSNE .

ALE JAK JA MOWIE ZE ONA OBRAZA LUB JEMU MOWIE NIE OBRAZAJ MNIE TO ON JESZCZE WIECEJ OBRAZA ROZNYMI FRAZAMI SARKAZMAMI ,,NAJLAGODNIEJSZE Z JEGO OBRAZ TO TO "KOSTEK" DOBRZE WIE ZE TO OBRAZA DLA MNIE I CIAGLE TYM PROWOKUJE I OBRAZAJAC MNIE SIE CIESZY ZE SWOJA KUMPELA.

A JUZ NIE MOWIE O INNYCH WYZWISKACH . \
DLA NIEGO WSZYSTKO JEST OBRAZA NAPISZE "ZEGAREK " JUZ GO OBRAZAM ALE JAK KTOS PISZE ON JEGO DOBRA ZNAJOMA REM" DEBILU KRETYNIE" DO MNIE JA MOWIE ZE ZOSTALEM OBRAZONY TO NIC ANI SIE NIE ZAJAKNIE TYLKO SAM JESZCZE SIE DO TEGO DOLACZA



MOWIE MU NIE SA MIN KRECA SIE NA CZACIE CIAGLE
TO ON UDAJE ZE NIE WIDZI TEGO CO PISZE I ZE GO NIE MA

A NA KONIEC STWIERDZAJAC ZE MALO LUDZI JEST TO NIE DA KARY JAKA SIE NALEZY . ALE MI DAJE BEZ POWODU CHOCIAZ BY NAWET NOWCH NIE UWIDZIAL GDYBYM NIE SIEDZIAL I NIE ZAPRASZAL ICH NA TEN CZAT . JAK JUZ LUDZI SOBIE SPROWADZE TO WTEDY SIE KRECI PRZESZKADZA W PISANIU . ALE JAK NIE MA NIKOGO TO NWET NIE WEJDZIE NA CZAT . TYLKO SAMEMU TRZEBA SIEDZIEC


A POTEM ZGRYWA CHOJRAKA PRZY NICH SIE POPISUJAC CO ON TU NIE MOZE . JEDEN WIELKI BURDEL ROBI .


NAWET P[ISAC PRZY NIM JUZ NIE WOLNO BO SPAM
TO SIE PYTAM PO CO TEN CZAT?? TYLKO PO TO ZEBY OBSLUGA OBRAZALA USEROW ?? I TYLKO ONA PISAC MOZE I NADODATEK BEZ KARNIE WYZYWAC ZACZEPIAC ??? GLUPIMI TEKSTAMI JAK ONI DWOJE??


I CZEKAM NA ODPOWIOEDZ!!!!!!!!!!!!!!!!

TEZ DLACZEGO REM DALA NICK DOWN USEROWI CHODZI TAKI SOBIE NIE RZYCZYL A WCZESNIEJ GO WYZYWAJAC OD ROZNYCH TAM ??????????



CO MACIE NA OBRONE SWOJA???? JAK SIE PISZE REGULAMIN



TO OZNACZA ZE ON JEST WYZNACZNIKIEM A NIE MARTWYM PRAWEM!!!!

NATOMIAST NIE WIDZE W REGULAMINIE ZAKAZU PISANIA O ZAGARKACH DZIADKACH ITP !!

SPAM SOBIE WYMYSLIL OBRAZE


DOBRZE WIE ZE WLASCIELA NIE MA TO HULAJ DUSZA PIEKLA NIE MA!!


WIE ZE NIE BEDZIE ROZLICZANY Z TEGO



NAWET SIEDZI NA TYM CZACIE NIC NIE DABA O NOWYCH USEROW

ANI TEZ ZADNYCH ZAPROSIC NIE POTRAFI


TYLKO STEKA POTEM ZE LUDZI MALO

JA NIE JESTEM WSTANIE 200TYS LUDZI ZAPROSIC

WIEC NIE KAZDY TEZ PRZYCHODZI JAK SIE MU POWIE \
ALE JAK TAK DALEJ BEDZIE ROBIC TO ZAPEWNIAM ZE BEDZIE SE MOGL

DUCHY TAM BANOWAC BO NAPEWNO JA MU ZAPRASZAC NEI BEDE LUDZI SIE MORDOWAC ZEBY TAKI KTOS ICH OBRAZAL I BANOWAL MNIE LUB ICH ZA NIC!!
!!

TO NIE JEGO PRYWARNY TYLKO PUBLICZNY CZAT ZYBY MOGL ZAKAZYWAC INNYM PISAC NA OGOLNYM TYM BARDZIEJ DAWAC BANY ZA TO ZE SIE SIEDZI I PISZE CHORY CZLOWIEK POPROSTU INACZEJ NIE DA SI ETEGO OPISAC> CIAGLE JAKES PROBLEMY STWARZA TEN BEN . KRYZYS WIEKU STARCZEGO CZY CO?



siedzialem duzo wczesniej tam jak ten typ Ben pisalem przylecial odrazu zaczal sapac . zatakie rzeczy to degradacja do usera powinna byc za takie wyrabianie.[/b][/i][/b][/i]

CIECHAN
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.03.2014 0:35 przez kostucha7.)
23.03.2014 0:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości